Hayallergercekolsun06 Balmommyy hormonlardan canım, bende hiç olmadı hatta kendimden tiksindim de ondan hiç tiksinme gelmedi ama olan varmış çok duydum, normal ama belli etmeyin ya üzülmesin
morpaqatya9 Balmommyy 12+1 ona karşı içimde soğuma var ara ara nerden evlendim bununla bek diyorum sonra ya kıyamam ona ben hamilelik harbiden ne değişik be
Esrtgb Ay hıc yaşamadım hep yanımda olsun istiyorum her zaman ki gibi hormon neler yapıyor insana şaşırdım
Anneseker Balmommyy ya bu durumu genel olarak yaşayanlar var bende tam aksi çok düşkünleştim eşime onsuz su bile içmek istemiyorum 😂