ElaEge Ayy valla keşke bende sizlerle ozaman konuşuyor olsaydık 😂 Camları açıyordum sonuna kadar koku gitsin diye. Eşim yemin ediyordu koku yok kapat artık camları üşüyeceksin diyordu. Sonra başlıyordum ağlamaya evimi artık sevmiyorum diye. Yatağımda yatamıyordum, gece sessizce birde ona ağlıyordum 😂 Hiç geçmicek sandım ama dediğiniz gibi hamdolsun geçti. Keşke ozamanlar sizleri görmüş olsaydım dertleşirdik 😂