hastaneye yattı nidilat
ve tekrar bir ciğer geliştirici yaptılar bir gece hastanede kalacağım iki tane serum var takılı hangi ilaç veriyorlar bilmiyorum kontrole gelmiştim aslında 34 hafta iki günlük eve gidersen doğurup gelirsin dedi doktor..
nst de En yüksek 40 sancı çıktı ama doktor muayene esnasında karnım taş kesildi geceleri çok sancım oluyordu zaten 10 dk bır geliyordu .. doktor bu iyi bir şey değil dedi Bir hafta önce iki doz ciğer geliştirici iğne yaptırmıştım alttan günde bir Progstn kullanıyordum daha önce de 34 doğum yaptım dua edin kızlar