aslip7 Bende guatir hastasıyım komple alındı guatirm bundan bı sene önce , hamile olduğumu bilmiyordum değerlerim yüksekti iki üç aydır hala istenilen seviyeye çıkmadı bende endise ediyorum ama Allah bilir oda Allah’tan gelen bı rahatsizlik endişe edip hamileligini zehir etme bı tane doktorun videosunu izledim bı on sene öncesine kadar hemen hemen guatir testi bile yapmiyolarmis doktorların konuşmalarına bakarsanız %90 herkeste zeka geriliği olması gerekiyor diyor hiç mi biz gibi hasta çıkmayacak hep varlar mesela , tiroidim yüksek bebeğim de zeka geriliği var diye bişey yok diyor , 2 yaşına kadar bebeğin zeka gelişimi sürüyormuş, tam indi demistim yine yükselmiş geçen gün sordum doktora düşmüştü niye yükseldi diye senden alıyor sende ki eksik kalıyor demek ki dedi , inşallah bizden almıştır bizde ki eksik kalmıştır öyle düşünmek gerek