maysa 6 aylik evliyim hic korunmadım 3 aydir folik asit kullaniyorum.anne olmayi cok istiyorum. Ilk defa gecikmem oldu 2 gun geciktim, acayip kasik agrim var her an adet olacakmisim gibi hissediyorum. Goguslerim cok hassaslasti ve basim agriyor.
Migrenligebe maysa hamilelik belirtileri adet belirtileriyle hemen hemen ayni. Allah gonlune gore versin insallah hayirlisiyla ☺️
Mia88 İnsallah öylesindir gecikmende olduysa eczanede satılan erken testlerden alıp bakabilirsin silikte olsa çıkabilir yada daha kesin kan testi yaptırabilirsin canım ☺️
NimetSa Bende de aynı bu belirtiler vardı canım baş ağrısı ve göğüs de hassaslaşma en çok da bu ben beklemiyordum öyle bi test yapayım dedim meğerse hamileymişim biran önce yap testini rabbim hayırlısını nasip etsin inşallah ☺️
kuzusunun_annesi Erken. Gebelik testleri alıp dünyanın parasını bayılma benimde adetim bi gün geçti 3tl ye test aldım cikti erken gebelik testlerine gerek yok bence
Deletedmom344 kuzusunun_annesi Benim daha adetime 4 gün kala göstermişti o 5 tlye olan testler. Bence de gerek Yok o kadar para verilmesine.
NimetSa maysa aynen canım aşırı yorgunluk uyku hali falan vardı hasta olacakmışım gbi adetim de sen gbi 2 gün gecikmişti
svmeybgl maysa kaşık ağrısı bende de fazla olmuştu o yüzden gebeliğimi öğrenir öğrenmez bir kadın doğuncaya gitmiştim oda ultrasonda keseyi görünce bana Progestan başlamıştı ☺️ Sizde ihmal etmeyin
Popmum Evliliğin ilk zamanları bir kaç ay hormonlardan dolayı bir haftaya gecikme ya da erken gelme durumları olabiliyor bu da kasıklarınızın ve rahminizin hazırlığı olabilir. Gebelik var mı yok mu ancak idrar ve kan testi ile öğrenebilirsiniz ama burda şimdi hamilesiniz dersek ve olumsuz çıkarsa hayal kırıklığı yaşamayın 🌼 stresten uzak durun bol bol dinlenin hamilelikten şüphelenince mutlaka test yaptırın 🌼