Fatimanur Selam kızlar ben 27+4 günlük hamileyim ama şu son günlerde adet sancısı gibi ağrılarım oluyor bacaklarıma vuruyor ağrı sizce 3. Trimesterde normal mi bu ağrılar yaşayanlar var mı ?
Gul-A Fatimanur benimde oluyordu ama cok degıl.32. Haftadan sonra şiddetlendı simdi bebek erken gelicek dedi doktor 37+6 yız bekliyorum
Fatimanur Gul-A bebeğin erken gelmek istemesinden mi kaynaklıymış bu adet sancısı peki ? Benim daha randevuma var doktoruma soramıyorum şuanda
Yagmurguzel01 Fatimanur hayır canım bende seninle aynı haftadayım 27+5 benimde adet ağrısı çok çekiyorum bununda sebebi 3. Trimeser bebeğin en hızlı büyüdüğü ve en hızlı kilo alımının olduğu son dönem olduğu için rahim çok hızlı büyüyor buda adet ağrısına sebep oluyor
Fatimanur Yagmurguzel01 ay sağolun içim rahatladı :) biran için ağrılar başlayınca ister istemez tedirgin oldum demekki minik hanım büyüdüğü için oluyor :) peki sizde karnınızda sertleşme oluyormu bazen öyle oluyorki karnım taş gibi olduğu oluyor
Yagmurguzel01 Fatimanur dün bununla alakalı post açtım bende ahahaha aynı şeyleri yaşıyoruz dün karnımın ortası bir sertleşti taş gibi oldu ağrıdı ölüyordum vallahi
Fatimanur Yagmurguzel01 demekki 27. Haftanın genel durumu 😊 Ağrı oluyor evet oturduğum yerden doğrulamıyorum karnım sertleşince :)
Yagmurguzel01 Fatimanur nefes alamıyorum sertleşiyor karnım acı çekiyorum adet ağrısı bir yandan belim ağrıyor kalçalarım ağrıyor ah ah flsldlşsşd
Fatimanur Yagmurguzel01 😁 yatarken sorun hep bende karnımdan dönemiyorum ağrı olur genelde hemen yoruluyorum 20 li haftalar böyleyse 30 luları düşünemiyorum 😁
Fatimanur Minikmucizem2007 şükür canım benimki şimdilik geçti ilerleyen zamanlarda ne olur bilmiyorum:)
Minikmucizem2007 Fatimanur Şuan benimki de ara ara yokluyor canım. Martı iple çekiyorum karnım yok denecek kadar az ama agirlastigimin farkındayım
Fatimanur Minikmucizem2007 ayy ne güzel canım benim karnımda heran doğacak gibi😂 iç karnın genişmiş demekki tabiki hissedersin ağırlaştığını :) martın kaçında doğum belli mi gününüz :)
Minikmucizem2007 Fatimanur Doktorum 15 ve 20 arası alırım demişti 😂 benim doğum günüm 22si olduğu için ben 22 istedim bakalım hayırlısı 😍
Fatimanur Minikmucizem2007 en doğru vakit hangisi ise minik için o zaman sağlıcakla gelsin inşallah :)