Kızlar merhaba, 26+2 deyiz. Yüksek riskli gebelik sebebiyle iki haftada bir kontrole gidiyoruz. İki hafta öncesine göre bebişko sadece 1 cm uzamış ve 31 cm olmuş. Sizin bebişlerin boyu nasıl? Eşimin boyu uzun ben biraz kısayım. Oğlumuz olacak, genetik dışında bebeğin boyunun uzaması için bildiğiniz yiyecek vs var mı?