Deletedmom_85 Gkfdekmmlfdgn 34+5 iz sayılır mı😬 çok şükür her şey güzel gidiyor şimdilik yuvarlanıp gidiyoruz tabiri caizse. Siz nasılsınız?
Gkfdekmmlfdgn ilkgozagrim__ daha erkensiniz siz rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲
Gkfdekmmlfdgn ElifKarata şikayetlerin neler cnm çok şükür iyiyiz bizde ama aşırı baskı ve altta artık yavaş yavaş ağrı hissediyorum yatarken ağırlaştk artık 🥰
ilkgozagrim__ Gkfdekmmlfdgn Aminn inşallahhh canım Evet biraz erkeniz Ama o kadar hareketli ki anlatamamm
Melek57 Tam 36 haftalık olaraktan bgun ayaklarım şişmiş uyandm ilk kez 🤣karnım catlamamsti sabah bir gördüm karnım çatlamış 🤣yatıyorum belim ağrıyor kalkiyorm karnm aciyor 🤣bebek sola toplanıyor aniden ağrı giriyor bunlarn hepsni bugünden itibaren yaşamaya basladm dogumum 10 gün sonra blmiyorm 10 günde ne olck 🤣🤣🤣🫢
Nazliii3 35+6 durum cok vahim 😳 sırt ağrılarından uyuyamıyorum, gece uykuya dalmakta sabah uyanmakta zorluk yaşıyorum 😂 pelvik ağrılarımdan oturup kalkamıyorum 🥹 ayağa kalktığımda bebek karında toplanıyor yürümekte zorluk çekiyorum diyeceklerim bu kadar 😂😂
HZYA Rumeysaalper bende 36+6 bugün çatımın normal doğum için çok müsait olduğunu söyledi doktorum normal doğuma doğru gidiyoruz galiba yavaş yavaş 😂
Rumeysaalper ElifKarata benimde sezeryan olacak 2 şubata gün verdi bugün doktorum çok mu geç bilemedim. Sizin gün belli mi