Sadesini gebe değilken de içemiyordum meyveli ile başlayıp yavaş yavaş sadeye dönmeui düşünüyorum umarım başarırım faydası çokmuş çünkü bide ben öyle düzenli beslenmiyorum şu an 11 haftalık felan ama işte sabah kahvaltı öğlen ara öğün felan çok uok yani yapamıyorum anlatıldığı gibi beslenen var mı tek ben mi böyleyim 😅