gizemiboergn kizlar 23+2 olduk 3 gundur karnimda adet sancisi gibi agri var herhangi kanamam yok normalmi acaba korkuyorum🤔😐
Tgchzr gizemiboergn korkmamalısın bence bende de var 😩 gittim dr suyun fazla böbreklere baskı yapıyor dedi yine de bir git istersen
Hacerr gizemiboergn hafif hissediyordum agrıları 3 gün önce acile geldim sancılarım tavan yapmış 3 gündür hastanede yatıyorum 32 haftalığım bu arada sancı deyip geçme görün doktora
gizemiboergn Tgchzr benim sag bobregimde genisleme var ama suyum normaldi en sonki muayenede 28inde tekrar gidecem kontrole doktora soracam yinede insan tedirgin oluyor