Merhaba! Giresun’da yaşıyorum devlet hastanesinde Salih kolsuza gidiyorum 37 haftalık hamileyiö haftaya sezeryan günümü aldım ilk defa devlete gidiyorum birinci çoçuğumu kentte doğurdum . Açaba devlette bi sıkıntı yaşatmıyım varmı Giresun’da devlette doğuran 😍😂