Sevil5757 Kızlar 2kilo tam iyimi kilosu doktor gayet iyi dedi bana az geliyo kilosu bizimle aynı haftada olanlar nasıl gidiyor…
3438FG Sevil5757 Boşver sağlıkla gelsinde kilo dediğin nedir ki doğuncada alır Allah’ın izniyle. Her bebek farklıdır. Doktorunuz iyi dediyse iyidir takmayın kiloyu bu kadar. 💐
xhbgns Sevil5757 Kilosu bence düşük değil düşük olsa doktorunuz söylerdi, ortalama zaten bu kilolar yanılma payı da oluyor biz aynı haftada 2500 çıktık ama bebek kilosuna dikkat etmeye çalışıyoruz doğumun kolaylığı için doktorumuza göre bizim de kilomuz ortalama 1 hafta ileride üzülmeyin o yüzden doktorunuz zaten kilo olarak riskli durumda olsa size söyler ve ona göre beslenmenizi ister 🌸
123bebek-21 Sevil5757 bende 33+5 bugün hastaneye gidicem bakalım kilosu kaç olmuş dönünce yazarım inşallah 😌♥️
HilalimM63 Her ultrasn makınası farklı cıkartyrmus doktr dedı.. oneölı olan saglıklı olması 2 yegenm 2.200 dunyaya geldıler sımdı masallhları var.. kg takma yanı zamanla alırlar 🥰🌸💗👍
Deletedmom_85 Sevil5757 34 de 1320 gr’dı dert etmeyin protein ağırlıklı beslenin son ayda daha güzel kilo alıyorlar. Benim bebeğimde 1 hafta gerilik vardı 30-32 de 34.haftada haftasını yakaladı çok şükür. Kaşar, yumurta, peynir, süt, ceviz balık tükettim sürekli
papatya25_ Sevil5757 benimde 2180 doktor iki hafta karın çevresinde gerilik var dedi. Sizde bi gerilik var mı ölçümlerde
Sevil5757 Benim anlamadığım 3gun öncesi devlette 2300 ckti 2gun sonra özelde 2 kilo doğunca gorcem artik