Swan97 Glsnerbss Sinemis567448 bebeği görebildiniz mi kızlar? Ben 6+2de gittim vajinal ultrasonla yolk sac bile göremedik. Endişeliyim ilk gebeliğimde düşük yaptım o sebeple içimde hep bi kuşku var
Glsnerbss Swan97 Ben ilk muayeneme 5 haftalıkken gitmiştim karnımdan görünmedi vajinal ultrasonla keseyi görmüştü 6+3 te gittiğimizde hem karnımdan gördü hemde kalp atışlarını dinletmişti bize canım
Nihallll123 Swan97 canım ben 5+1 de keseyi gördüm 6+1 de yanı bugün de karnımızdan bebegı goremedık vajinal baktı bebegı gördü ama kalp atışını göremedik haftaya tekrar çağırdı erken olduğu ıcjn belkıde bıde herkeste farklılık gosterebılıyor knsallah sağlıklı ilerler
Zf1707 Arkadaşlar merhaba bende 7. Haftadayım da kasık ağrısı normal mi bazen şiddetleniyor bazen bebeğin olduğu bölge ağrıyor
Anneolmak38 Zf1707 Bende de oluyor ama bende biraz idrar enfeksiyonu var aniden bı 5 10 saniyelik sancı oluyor bişey olmamış gibi geri geçiyor
Glsnerbss Anneolmak38 oyy bian önce geçer inşallah 🙏 Bana doktor hamilesin demese ben anlamam bile o derece ne bulantı ne ağrı hiçbişey yok şimdilik
kubranurleo Kahverengi lekelenme yaşıyorum bir kaç gündür. Doktor normal dedi ama endişeliyim. Mide bulantısı var hafif. Uyku hali yorgunluk devam ediyor. Sağlıklı olsunlar da diğer belirtiler çok önemli değil.
Glsnerbss Zf1707 Doktorum bana bu haftalarda kasık ve bel ağrılarım olabileceğini endişelenmem gerektiğini söyledi canım sende korkma 🤗