GMZ355 şu an işte 39+6yım, yarın tam 40 oluyorum kontrole gideceğim, doktorum 40. Hafta itibari ile 2 güne bir gelmemi istedi riskli haftalara girdiğimiz için sıkı takip olması lazımmış, 41e kadar bu şekilde. 41e girdiğimde hala gelmemiş olursa doğumu başlatırız dedi, ben 41i de beklemek istiyorum dersen bekleriz ama kaka yapma muhabbeti oluyor tercih senin dedi, ben de 41e kadar gelmezse 41de başlatmayı düşünüyorum canım. Belki kilosunu az görmeseydi 40. Hafta alalım diyebilirdi ama o kısmı bilemiyorum