Merhaba kızlar 6 haftalık hamileyim hastaneye gittik bugün saglık ocagının yapmadıgı 3 tane bir hastalık adı söyleyip hastanede test yaptırmamız gerektigini söylediler kandan bebege geçicek hastalıklara bakılcak dedi sanırım doktor tam aklımda tutamadım onu ve 3 bin tl ödedik kan vermeye sizce normalmi bu siz isimlerini biliyomusunuz testin