Kerimedemir Civcivim33 ben organ taramasi için gittim araştırmaya kapıda yazan doktor erkekti içerde 2 kadın asistan vardı nasıl doktorlarla iletişime geciyosunuz ya tıp givi olmus diyoalrdi orası için😅