Aysemm44 19+2 haftalığız ama her saniye yatıyorum sabah 10’da yatım şuan kalktım daha uykum var ama 😂benim gibi yatan varmı 😂😍
EceNaz26 Aysemm44 bende aynıyım ya şimdi uyandım daha yemek yapıcam asla halim yok günlerce uyumamiş gibiyim 🥲
sacmalamakizim Aysemm44 Vaktin varken bol bol uyu son trimester da biraz zor oluyor bir de doğunca. 😬🤪
Hulo2105 Aysemm44 8+5 im 1-2 haftadır her dakika uykum var. Uyanıyorum 2 saat sonra tekrar uyuyorum. Bu duruma da çok üzülüyorum bütün işler kalıyor 😢
Aysemm44 EceNaz26 Walla hiç halim yok normalde tüp dolabı gün boyu yerim yemek yiyesim yok hergün yatıyorum 😂
EceNaz26 Aysemm44 ben sadece yemek yemek icin kalkıyorum yerimden yoksa duramıyorum 🤣 bi ayrı soru sorcam hergün ne yemek yapıyorsunuz ya 8 aylık evliyim ben delircem 🤣🤣
Aysemm44 EceNaz26 Calla eşim iş gezisinde hergün dışarıdan alıyorum et tarih ben hersey yiyorum o yüzden fazla zorluk çekmiyorum ne olursa onu yerim 😂