R4bi4ksoy 37+0 haftalık hamileyim hala dönmedi, ayaklari sağ tarafta başı ve gövdesi solda tekmelerinden anlıyorum, normal doğum çok istiyordum ama sanırım dönmeyecek, kaçıncı haftada döndü bebeğiniz
Ervan R4bi4ksoy koltuğa ayaklarını koy başını yere indir eğil Secde pozisyon gibi yani. Biraz öyle dur.
rich_mom Bir sorun yoksa normal doğum yapacaksanız zaten 40 haftaya kadar yolu var 3 hafta daha beklenir bence Allah bir nefeste kurtarsin
R4bi4ksoy Wera o haftalarda benim de öyleydi, şuan yeri iyice daraldığı için, kafası aşağıya dönse muhtemelen anlarım diye düşünüyorum vuruşlarım şiddetinde filan, dönmediği için pek sancım da olmuyor haliyle
R4bi4ksoy Seherkoseler kavusuyorsunuz ne güzel 💞 sezeryan olmaya karar vermenizn sebebi dönmemiş olması mı, yoksa direkt sezeryan mi istiyordunuz? Ben normal istiyorum ama çok ağırlaştım artık donmeyecekse bir an önce sezeryan olmayı da düşünmüyor değilim kararsızım napicam bilmiyorum
R4bi4ksoy xhbgns evet yapıyorum nerdeyse her gün, hatta bir süredir asansör kullanmayı bıraktım tamamen merdivenle inip çıkıyorum, çok da hareketliyim zaten, hamileyim diye bütün gün yatmıyorum enerjim bitene kadar harekete devam
xhbgns R4bi4ksoy Pilates topuyla ve yoga matında veyahut bir sandalye yardımıyla yapılan özel hareketler de var onları da deneyin muhakkak bir de eşinizden destek alarak çömelerek çaprak ördek yürüşü de yapmaya çalışın umarım bebişiniz döner
R4bi4ksoy @“Sibelcelal”#p31070351amin çok teşekkür ederim, bir kaç gündür karnım bacaklarıma demeye başladı sanki, bu yu, den biraz gerildim daha önce böyle olduğumu hatırlamıyorum, hayırlısı ne ise öyle olsun
R4bi4ksoy xhbgns ahh neler yapmıyorum,son kararımı verene kadar da devam edeceğim, umarım döner ve kolay ve sorunsuz Bi doğum olur
xhbgns R4bi4ksoy İnşallah inşallah, son anda dönen bebekler de oluyormuş o yüzden eğer normal doğum istiyorsanız doktorunuz da bebekte stres gözlemlemediyse bence bekleyip öyle karar verin yaramazların ne zaman ne yapacakları belli olmuyor belki annesine son dakika sürpriz yapar 🌸
R4bi4ksoy Dualarınız için teşekkür ederim arkadaşlar, şimdi doktorun odasından çıktım, dün gece sancilanmistim bebeğim dönmüş artık baş aşağı duruyor çok duygulandım, mutlu oldum, egzersizler işe yaramış demek ki biraz sabır gerekiyormuş