Siz yine iyisiniz ben 5 yıl yapamadım olmadı yani sorunumuz yoktu rabbim vermedi 5yil sonra ümidim kesildi olmaz dediğim anda oldu ve doğum.yaptim 4 aylıktı hamile olduğumu öğrendim tekrardan ve rabbim oldurmadi şimdi üst üste verdi dedim doğum yaptım şimdi biri 6 biri 5 yaşında ikiside kız ikiz gibi büyüdüler ama çok zordu tabiki herseyleri herseyleriiiii abartısız ama iyiki dedim zaten yaramaz huysuz da değillerdi büyüdüler yük kalktı okula basladılar dedim bı süpriz daha yaşadım salı günü doğumum var ve ilk gibi korkum heycanim var