Gul_se77 Kizlar şeker yükleme test sonucu e nabıza dusuyormu özel hastanede yaptırdım 4 saat oldu yaptıralı
3438FG Gul_se77 ikisinide özelde yaptırdım. 1 tanesi e nabıza düştü diğeri düşmedi kağıt verdiler sadece sonuç kağıdını o kadar. Değişiyor sanırım hastaneden hastaneye
Ttttttttttttt Burcu9125 içeceğimiz şeyi kendimiz mi alıyoruz yoksa hastanede var mı bnde yaptırcam da bilemedim
-gamze-- 1 saatte cikacak birşey zaten doktorla tekrar görüşme yapacaksaniz gidip öğrenin ama düşüyo e nabiza
Gul_se77 -gamze-- malesef suan gidicek durumda değilim anca yarın giderim ama kac saattir cikmamasi çok tuhaf cok merak ettiğim bi sonuc
Burcu9125 Gul_se77 düşer elbet ama insan merak ediyor tabii. Ben de değerleri yeşil gördüm rahatladım sonra doktora gittim sonuç göstermeye zaten şeker çıkmadı.
Gul_se77 Ttttttttttttt ben özelde yaptirdm kendileri verdi Ama önce doktorlar gorusmen lazım o seni yönlendirir