Ben 29 haftalık oldum mart sonu nisan başı heycanımı anlatacak kelime yok ilk bebikimiz 😍 tüm konusmalarımızın sonu bebegimize çıkıyor butun hazirlikları tamam ben herseyini bu hafta aldım bir an da biraz zor oldu yoruldum ama bitti şükür sizlerin nasıl.gidiyor hastane cantasini hazirlasam mı diye dusunuyorum erken mi bilemedim