Yadem2024 bende bırgün cok fena bır agrı çektim parol kullandım aglıcaktım nerdeyse dr bı gittim kalbı durmus dedi hayatım söndü resmen,ben yerleşme agrısı falan sanmıstım daha 8 haftalık falandı şimdiki aklım olsa hemen nerem agrıdıysa dr giderdim tam üç hafta karnımda ölü kalmıs ne bır kanamam ne bır lekelenmem olmustu kürtaj oldum hayatımın en zor imtihanı ve sınavıydı size tavsıyem nerenız agrıyosa saat kaç olursa olsun giidn muayne olun erken müdahale şart evet anne karnından pek bısey yapılmıyo ama en azından aklımız kalmaz ilk gebelımde kürtaj büyük travma benım için🥹neysekı hemen hamıle kaldım şuan 24+2 deyim herşey yolunda inş hepimiz anne oluruz allah isteyen herkeese bıan önce versın 🙏🏻