emirtimr1 tsh değerinden bahsediyorsun sanırım. Benim de yüksek çıkmıştı doktorum dahiliyeye yönlendirdi. Dahiliye doktoru ilaca başlamadan önce hemen testi tekrarlayalım devlette ve sağlık ocaklarında bazen hatalı çıkabiliyor dedi. Tekrar kan verdim ve tsh değerim 1,5 çıkmıştı. Her ay baktır dedi ilaç başlamadı. Bence bir dahiliyeye görün ve tekrar kan ver. Ama geç kalma çünkü bebeğin gelişimini etkiliyormuş.