sudeaktan Kızlar 34+5 haftalığım hgb oranı 8,4 sanırım çok düşük neler yapılabilir önerisi olan var mı veya benim gibi düşük aralıklarda doğum yapanınız var mı
Seymoshh sudeaktan ne yerseniz yeyin ilaç olmadan hgb yükselmez ilaçlarınızı düzenli kullanmalısınız bununla beraber yeşil yapraklı sebzeler ve bolca et tüketmek fayda eder ayrıca sabahları aç karına bir tatlı kaşığı pekmeze biraz limon damlatıp içmekte faydalı ve mümkünse içeceğiniz kan hapını c vitamini içeriği olan portakal suyu limonlu suyla içerseniz vücuda emilimini hızlandırmış olursunuz ayrıca kahve ve çay tüketiminizi biraz sınırlandırın doğuma çok kalmamış en azından son haftalarınızda değerlerinizi yükseltinki doğum ve sonrasında gücünüz enerjiniz çok düşmesin
sudeaktan Seymoshh Teşekkür ederim cevap için ilk hamileliğim pek bilgim yok. Kan değerim ilk başlarda düşük değildi kan hapı kullanmadım maalesef çok düşmüş gittiğim hastanede ben sormadan doktor hiçbir uyarı yapmıyor sağlık ocağındaki hemşire söylemese bilemeyeceğim. Kan takviyesi yapma ihtimalleri var mı
Seymoshh sudeaktan devlette sınır 7 onun üzerine takviye yapılmıyor belki gerekirse doğumda yapabilirler ama özele gidiyorsanız orada direk serum takıyorlar aslında bu seviyeye ben iki doz demir serum almıştım direk hgb 12 ye çıktı mesela ama kan ilacı hani gerek olsada olmasada veriyorlar aslında şaşırdım açıkcası sağlık ocağındaki dr a yazdırabilirsiniz değerinize göre ne kadar içmeniz gerektiği konusunda bilgilendirir sizi
sudeaktan Seymoshh Teşekkür ederim artık sağlık ocağına soracağım mecburen devlet hastanesine gidiyorum