Happymm bize doktor fermotil diye bir takviye önermişti hem eşim hem ben 3-4 ay kullandık, kadın erkek için ayrı ayrı oluyor. Bana ayrıca düşük olduğu için d vitamini de vermisti. sonrasında hamilelik oldu. Ben başka kür, ot filan hiçbir şey araştırmadım. Ama doktorlar bunları herkesin kan değerlerini diğer durumuna v.s. göre veriyorlar, keşke biz r doktora danişsanız daha sağlıklı olur.