Yerleşme kanaması yaşayanlar bilgi verebilir mi acaba. Adetime 2 gün vardı dün bir parça pembe bi kan geldi devamı olmadı bugünde hafif kahverengi leke geldi çok az. Dün akşam test yaptım ama negatif çıktı. Böyle yaşayanlar var mı acaba paylaşır mısınız artık adeti beklemeli miyim