Birisi00 22+3 Bugun detayliya gittik. Bebegin böbreklerinde genisleme çıktı. Sol 8 Sag 15 çıktı. 18 haftalikken sinirda denmişti. Bebeğim erkek. Başka bir sıkıntı gormedi doktor cok şükür. Perinatolojide bir baksin bobreklerine dedi ama. Bebeginde böbrek genislemesi olup duzelen varsa yazabilir mi
Ceydakrtpe22 Birisi00 bizimde detaylı da o şekilde çıktı erkek çocuklarda görülen Bısey demıstı detaylıyı yapan doktorum kendi doktoruma söyledim raporu gösterdim 32 haftada tekrar bakalım dedi bakmıştı skntı yok dedi genel de erkek çocuklarda oluyormuş
Daisyy000 Birisi00 Merhaba detaylıda genişleme çıkmıştı ,bebek doğduktan sonra kontrol ettirdik, 5.8di,5 aylıkken tekrar kontrol ettirdik genişleme yoktu düzelmişti.Erken sunnet ettirmenizde fayda var
Tazeanne68 Birisi00 aynı sorun yakın arkadasimin bebeğinxe çıktı erkek bebeklerde olabiliyor demis doktor cişlerini rahat yapamadığı için oluyormuş düzelir ama yinede Büyük Bi şehirde doktora yonlendirmis aklımız rahat olsun diye
Birisi00 Ceydakrtpe22 Aynen genelde erkek bebeklerde oluyormus. Bana ölcüleri yuksek geldi ondan endiselendim
ceren18 Bizim de detaylıda böbrek genişlemesi çıkmıştı. Bir ay sonra ultrasonumuzda normale döndüğünü gördü doktor. Bu durum %70 ihtimalle hamilelik sırasında düzeliyormuş. Düzelmezse bir süre doktor bebeği daha sık kontrol ediyormuş.Endişelenecek bir durum olmadığını söylemişti doktorumuz.Stres yapmamanız daha önemli. Umarım düğer ultrasonda her şey temiz çıkar 😇
Birisi00 ceren18 Amin canım. Rabbim baska hastalik vermesin. Burda gördüğüm kadariyla cogu kisinin ki duzelmis. Sadece sag bobrek ölçüsü fazla geldi bana
Birisi00 Daisyy000 İnsallah Rabbim nasip ederse dogunca zaten ilk isim sunnet ettirmek. Zaten hep bir oglum olursa erken sunnet ettirmeyi dusunuyordum.