YoncaD bende filiz hocaya gidiyordum mecburen tek doçent ve perinatolog ebru hoca diye ona geçtim, arkadaşım da ebru Hoca’da doğum yapmıştı çok memnundu yoğun bir doktor demişti bende onun için Filiz hocayi seçmiştim. Doktor değiştirme hakkımız duruyor değil mi diye sorduğumda ebru hocadan genelde herkes memnun ama zorunlu olarak değiştirdiğiniz için böyle bir talebiniz olursa yardımcı oluruz dediler sizinde aklınızda bulunsun 😊