Denizyildizi15_ 5+1 im sizce ne zaman doktora gitmeliyim kan verdim pozitif haftaya pazartesi düşündüm ama erken mi olur sizce
Limonlukekkk Denizyildizi15_ 5+1 de kese vajınal olarak görünür 8-9 gun sonra giderseniz hem keseyi hem kalp atışı duyma şansınız olur
tugbadurmaz34 Denizyildizi15_ 7. Haftadan önce gitme bence 7 de gidersen hem bebeği görürsün hem de kalp atışını duyarsın şimdi senin ilk yapacağın şey eczaneden folik asit alıp biran önce başlamak
Annevekizi Denizyildizi15_ ben 4 haftada keseyi görmüştüm çok ufakti 6 haftada bebeği nokta kadar gördüm 7 de kalp atışını duydum bu şekilde devam etti canm
Hamisbayan Denizyildizi15_ daha çok erken ben erken gittiğim de 6 da sadece kese göründü 10 da kalp atışını duyduk tabi 7-8 dede gittik ama biraz nazlıydı kızımız kalp atışını duyamadık çok erken gitmene gerek yok canım biraz daha bekleyebilirsin🩷
Meryeminannesi20 Denizyildizi15_ onbeş gün daha bekleyin derim sonra yok kese var bebek yok mevzusu geriyor hamileleri