Annebebek012 ben o sayfadan sipariş oluşturdum, dekontu attım bereket versin gibi bişey yazmışlardı, ne zamana elime ulaşır acaba diye soru sordum cevap gelmedi tekrar sordum neden cevap verilmiyor diye, yoğunuz hanımefendi sipariş oluşturuldu işte yazmışlar. Ben de dedim yoğun olabilirsiniz müşteriyi bilgilendirmek sizin göreviniz dedim. Utanmadan sesli mesaj atmış bi kadın, bizim işimiz sipariş oluşturmak müşteriyi pohpohlayıp şımartmak değil falan diye. Ben de dedim ne biçim işletmesiniz be siz iptal edin siparişimi dedim, ardından siparişimi iptal ettiler paramı da gönderdiler. 0 müşteri memnuniyeti yani dolandırıcı mı bilemem ama işlerini baştan savma yapıyorlar. Bir de zaten piyasaya göre aşırı ucuz bi sayfa o yüzden ben de tedirgin olarak sipariş vermiştim, iyi ki tartışma çıkmış param geri geldi bende başka bi siteden adlım