Cerenn1811 Kızlar 10 haftamdayım çok az küçük pıhtılı kanama oldu sizdeyse olmuşmuydu önceden bi kaç kere daha oldu acile gittim yerleşme dediler
071018 Cerenn1811 belki pıhtı değil parçadır bende yaşamıştım acile gidin her ihtimale karşı gorunmeniz lazm
Cerenn1811 Bebelivekedili evet bende kullanıyorum progestan uzun zamandır olmuyordu zaten bi an oldu şükür ağrım sızım yok ama