bebegimibekliyorum__ Kızlar adet günüm 17 si dün minicik bej rengi açık pembe leke geldi damla gibi bile değil iki üç silmede geldi dünden beri yok adet mi başlıyor yoksa bebek olabilir mi test yapayım mı ne dersiniz yorumlarınıza ihtiyacım var 🥹
baharmom35 bebegimibekliyorum__ adet öncesi leke ile bazen adet olabilir test yapmak için acele etme 2 gün bekle kanama olmazsa test yap bence
OguzMoms bebegimibekliyorum__ Adet öncesi böyle lekelenmeler oluyor bencede test yapmak için bikac gün daha bekleyin
Bebelivekedili Bende de aynı lekelenme oldu somon rengi akıntı şeklinde 5 haftalik gebeydim adet olacağım gün erken gebelik testi ile öğrendim ve akşam kan vermiştim bence erken gebelik testi yapabilirsiniz
bebegimibekliyorum__ damlacgul adet geçtikten sonra mı yani..? Ama yerleşme kanamasının adete 3-4 gün kala da olabildiğini biliyorum bakalım hayırlısı olsun çok istiyorum tabi ama hayırlısı
damlacgul bebegimibekliyorum__ evet 7. Haftada oldu herkesin farklıdır belki bilmiyorum bende sonra oldu yani