Merhaba ben dün doğum yapdim sezeryanla daha bı hafta öncesine kadar bebeğin kilosu için 2700 demişlerdi dün doğmadan öncede 2500 dediler ama doğduğunda 2 kiloydu ve bu yüzden kuveze alındı. Haftasina göre çok küçük kilosu ve korkuyorum doktor sağlıklı dedi ama yinede endişe etmeden duramıyorum. Hiç böyle doğum yapan oldu mu aranızda? Bebek ne kadar sürede toparlar kendini?