Bktgzdd hastanelerin hepsi bu şekilde. Doktorunuzdan rica edin doktorlar da çekiyorlar ama sadece bebeği, siz üçünüzün ilk aile fotoğrafını istiyorsanız o ücretli doğum çekimine giriyor. Hastaneye ücret ödemek istemiyorsanız ufak bir miktar hemşireye verin çeker belki. Benim hastanemde doğum paketinin içinde çekim de var mesela.