_merve11 10 haftalık hamileyim akıntıyla Birlikte hafiften kan geldi birşey olurmu acaba benim gibi olan varmı ki
mervemurat16 _merve11 gebelikte kanama normal değil doktorunuza baş vurun düşük riski veya yerleşme kanaması olabilir
ilongirav _merve11 benim 28 de pembe açık renkli hafif kanamam oldu doktorum bebek hareketliyse gelmene gerek yok demişti gitmemiştim. ama sizin haftanız daha erken bence bir doktorunuza gidin derim.
tugcesakzci _merve11 gebelikte rengi farketmeksizin kanama normal değildir. Düşük riskiniz olabilir, yerleşme için haftanız büyük yerleşme değildir. Hemen acile gidin.
idos Eğer kan kırmızı renkliyse hiç durmadan doktora git. Kahverengi ise takipte kal. Ama kan dediğine göre bir an önce doktora gitmeni tavsiye ederim
_merve11 Gripim öksürük felan var acaba onadan dolayimi ki bide eve süpürdüm bir oda sadece birşey sebep oldu ama bilmiyorum
Busraa23 @_merve11 benimde koyu renkli oldu direk uzandım sende öyle yap ve aileme haber verdim direk hastaneye gittik progesteron başladım alttan fitil olarak seni çok iyi anlıyorum çok dua et ve direk hastaneye gitmen gerek canım Rabbim evladını sana bağışlasın