Elifya1 Başına böyle bişey gelen oldu mu 🙄😂 6 gün var regle. Fitil vermişti gynomax diye doktor dün onu yaptıktan sonra sol yumurtalığım ağrıyo baya 🥲
Elifya1 Elifya1 kuruma çizgisi olabilir mi 🙄 1 saat sonra geldim eve bi baktım böyle. Su damlattım hala gitmiyo
turkan403 Elifya1 ewd benmde çıkmıştı öyle sonradan çıkan çizgi önemli değil ama pembesi rengi sizn yine reglnz gecince tekrar yapın derim
sacmalamakizim Elifya1 Kaset testinizin hemen mi çıktı çizgisi, genel de onlar da kuruma çizgisi olur, en güvenli test erken gebelik testleridir, çünkü onlar da hemen çıkar.
Ahsen_ahsen Kuruma çizgisi olabilir bende de bir kere böyle olmuştu gebeyim sandım ama değildim. Hakkınızda hayırlısı olsun inşallah
Elifya1 Ahsen_ahsen ben kaç ay boyunca yaptım hiç çıkmadı böyle kurusa da. Bu sefer çıkınca garipsedim 🙄😂 bi dışarı çıktım acelem vardı bakamadım kenara koyudm geldim böyle. Su damlattım hala böyle
turkan403 Elifya1 yok canm snradan baya test yaptm yani tek cizgydi art Med marka testler yaniltyo bu arada
Elifya1 sacmalamakizim yani 8. Dk da hafif belirdi sonra dışarı çıktım geldim böyle. Su damlattım ama geçmedi
Haticecebrail21 Elifya1 8 dk da belirfiyse hamilesiniz kurumasına bakmayın bnm yaptığım testlerde hicbrinde kurudugunda böyle çizgi çıkmıyordu.Fitil falan. Da kullanmayın direkt kan vermeye gidin
Elifya1 sacmalamakizim ya normalde yapmayacaktım da. Nedense bi yapayım diye geçirdim içimden. Ama dün alttan muayene oldum mesela varsa çıkmaz mıydı. Gerçi yumurtlamadan henüz 10 gün geçti
Zeyna27 Elifya1 artimed marka ise kaset olan yanlış olma ihtimali yüksek çünkü benim de başıma gelmişti
Zeyna27 Elifya1 yani çok umut bağlama o marka beni o kadar yanılttı ki anlatamam yani pozitif çıkmıştı kıpkırmızı ama kan negatif çıktı o yüzden farklı marka erken gebelik testi alıp deneyebilirsiniz bi kaç günn sonra
Zeyna27 Elifya1 ben klomen kullandım 3 adet yumurta vardı 8 Ocak iğne oldum iğne etkisi dün vardı bugün yok 2 gün sonra tekrarlayacağım