Ebru-li yurt dışında yaşıyorum kayıtlı olduğum hastane fotoğraflı bir tarif yazısı verdi yükleyecektim ama beceremedim açıkçası. O fotoğrafa bakınca tek başına yapmak gerçekten zor gibi duruyor bir kere insanın eli yetişmez karnından dolayı 🤷🏻♀️ayrıca ilk hamileliğimde doktora sordum ben,onu kendin yapamazsın demişti direk,eşimden de yardım isteyemedim ve şuanda da isteyemem heralde. İlk doğumda yırtığım olmuştu çok yine aynısı olur diye çok korkuyorum hastanenin dosyalarında da epizyotomi yapmadıklarını %60 perinal deformasyonlar olduğu yazıyor iyice gözüm korktu 😣 mecbur kalıp galiba eşimden yardım isteyeceğim 😄riske atmak istemiyorum yine aynı şekilde 😃