Semaokss bende ona gittim çevremden duyarak ağustos ayında her gitmemde kese görünmüyor yok sıkışık gel yok tahlil ver vs vs dedi çok bilgisi olduğunu sanmıyorum ve ben 11eylülde kürtaj oldum onun ihmalindende kaynaklı olduğunu düşünüyorum . Şuanda tekrar hamileyim başka doktora gdiyorum ilk gittiğim an keseyi gördü sonra embriyoyu vsvs hiç öyle şeyler duymadım. Oyzden önermiyorum birde gittiğine değmiyor onca kapısında bekliyor insan sıra 2 saat beklediğim olmuştu muayene için