Benimde 6 gözlü yani inanki bu buzluk olmadan ömce buzdolabın buzluğuna nasıl sığdırıyormuşum inanamıyorum. Börek yapıp katıyorum. Limon sıkıp katıyorum sarımsak eziyorum katıyorum. Biber ptlıcan közlüyorum katıyorum. Kırmızı biber doğrayıp kattım. Et tavuk indirime girince alıyorum önceden indirimler olsa bile yerim yok diyr alamıyordum sonradan pahalı şekilde alıyordum. Bence iyi etmişsin boşver değiştirme