Arkadaslar merhaba, 2 li tarama testim düşük risk çıktık, dün 3lu tarama sonucumda down sendrom düşük risk, trisomi 18 düşük risk, acık spina brida yüksek çıktı, perinatoloji bölümü inceleme yaptı, bir bulgu rastlanmadı denildi, ama anne yüreği içim param parça oldu, bugün kendi özel doktoruma gittim, oda öyle bir problem görmediği ama fetal DNA testi yaptirmamı önerdi, inşallah hepimiz sağ salim kucağımıza alırız 💙 6 Şubat’ta detaylı ultrason randavumden sonra, fetal DNA test yaptırmayı düşünüyorum.