Hazal966 Selam kızlar benim bildigim 2 doz vuruluyor. 2 doz vuruldum ben ama sağlık ocagındaki hemsire 3. Dozda ol, bebek doğduktan sonraya denk geliyor zaten. Bir daha ömür boyu olmazsın dedi. Siz kaç doz oldunuz?? 3 e gerek var mı??
isilaybestee Hazal966 2 doz oldum bana da 3. Dozu bebek doğduktan sonra gel yapalım 2. Bebekte bir daha olman gerekmez dedi. Aradan belli bir süre geçince etkisi kayboluyor diye biliyorum belli bir süre koruyor ondan dolayı yeni olmuş olsaydım tek doz yetecekti. 3. Dozu da olmayı düşünüyorum ben
Lagertha_ Hazal966 bizim aile hekiminde hemşire aşı yok bekliyoruz dedi sizinkiler nerden buluyor anlamadım devlet her yere dağıtmıyor mu
Boncukk123 Hazal966 bir doz oldum geçen cuma perşembe kontrolüm var doktora soracağım 2.doza gerek görürse vurulurum 3. ilk defa duydum canım
Haticerman Uzun zamandır yaptirmadigim için hamilelikte 2 doz olman gerekiyor dediler oldum. 3. Doz doğumdan sonrasına denk geliyormuş istersen yaptırirsin dedi. Yaptırmayı düşünüyorum
ozgekader Hazal966 ben ikinci dozu olucam birinciyi oldum ama ayağım gitmiyo 😄aşıdan sonra çok fazla kol ağrısı çekiyorum diye
Bbuusra Hazal966 1 doz oldum. Zor şartlar altında doğum yapmıyoruz ki 1 doz yeterli bence. Doktorum da aynı şeyi söyledi.
Leila22 Hazal966 ben 2doz daha öncesinde hamile olmadan önce vurulmuştum geçen hafta da 3.dozu vurulmam için ebe aradı yani 3doz vurundum bidaha gel demedi aşı için
Aybenar @Hazal966 3 doz Tetanoz aşısı olunca 5 yıl koruma sağlıyor diye biliyorum. Önceki yıllarda 3 doz iş yerinde olmuştum 2020 de ilk gebeliğimde yine tek vurdurmuştum bu gebeliğimde doktor gerek yok dedi ama ben kararsız kaldım önemli yinede
bebisliozlem Hazal966 geçen hafta perşembe günü ilk dozumu vuruldum. Şubat’ın 9′una 2.doz için tarih verildi. 3.yü hamileyken vurulmamız gerektiğini ilk defa duyuyorum. Bana da hemşire doğumdan sonraya 3 doz tetanoz aşın daha var dedi. 5 sene içinde başka doğumlar içinde tekrar bu aşıyı vurulmaya gerek yokmuş doğum arası 5 seneyi geçerse ancak.