gizosss ben de 20. Haftadan sonra başladı enfeksiyon şimdi 32ci haftadayım hala var amma ne antibyotik, ne toz çok kullanmadım, dr kullandırmıyor, ateş olduğu zamanlar zoraki verir, ateşim düşer, dayandırır. Evet riskli gebelikte, amma serum, toz, antibyotik tedavi, sık sık iç çamaşırı değiştirme, her tuvaletden sonra vajinanın önden arkaya doğru sadece suyla yıkanması ve iyice kurulanması emfeksiyonun artmasını engeller🙏🏽bende mantar da var, böbrek stendinden sonra oldu. Amma dr hiç bir tedavi uygulayamıyor🫤