Haticemika Kızlar ben 14 haftalık hamileyim qrip oldum ateşim 39C . Böyle durumla karşılaşan oldumu ? Ne yaptınız ? Bebek için endişeleniyorum 🥺
Imcea Gribim öyle yüksek derecede ateşim yok 16 haftalık oldum bugün doktorum Parol ağrı kesici içebilirsin dedi.Onunla toparlandım