Tugces27 bendede ilk gittgimde uygun pozisyonda değildi. 1 hafta sonra gel bakalım dedi. Kalbe tam bakamamıştı doktor. Bir sonraki hafta uygun pozisyona geldi ben vişne suyu içmiştm gitmeden. Kuzenim söylemşti banada. Neden kötü birşey olsun, içini ferah tut. Dua et. Bebek uygun pozisyonda olmadıgı için bakamamışlardır.