Yarenalkn_ Merhabalar 13. Haftaya girmiş olmama rağmen geçmeyen gittikçe şiddetlenen mide bulantısı var yemek yiyemiyorum ne yersem anında çıkartıyorum bu durumda olan varmı veya önerisi olan varmı
aslii57 Yarenalkn_ 25 haftaligim hala mide bulantım çok yoğun çok kusuyorum prilam kullanıyorum biraz idare ediyor
Hamisbayan Yarenalkn_ Benimde o haftalarda başlamıştı mideme inmeden tuvalette buluyordum kendimi ilaçta fayda etmiyordu aç kalmayı tercih ettim çok az yiyordum artık çünkü diğer türlü öğürmekte vücuduma zarar veriyordu 15-16 da geçti şükür
Serapjjj Bende öyleydim 11 haftada bitti bulantı şükür, hafif tuzlu limonlu salata falan tüketmeye çalış yakın bi zamanda bulantlarn geçer inşallah
Aycskn Yarenalkn_ 14 - 15 e kadar devam edebiliyor hatta sonrasında bile bazen yemek yaparken kokudan bulanabiliyor gayet normal doğuma kadar bulantı çekeni de duydum çevremde benimde o haftalara kadar sürdü çok zor bişey bulantı🥴