Esinmuntazam Hamileyken 7 ayrı doktordan randevu alıp gitmiştim,hepsinde hiçbirseyden anlamayan acemi stajyer doktorlar bakmıştı. En son bide acilden giriş yaptım ve çok can acıtıcı bir muayene yaptılar,yapan kişi yine yaşı ufak biriydi, denek gibi kullanıyorlar,ondan beridir tövbeliyim hiçbir problemimde oraya gitmiyorum. Belki memnun olanlarda vardır ama benim tercih edeceğim bi hastane asla değil