Coskun orhanere giden varmı acaba o nasıl bende 39+5 deyim ama hiç sancim yok sadece kasılmalarim bebek sivriliyor bazende karnımda belimde ağrı oluyor ama devamı yok perşembe günü randevum var şunu merak ediyorum 40 hafta olunca sancı yoksa suni ile yatış verirlermiki ilk hamileligimde suniyle dogumum olmuştu çok zaman geçti fazla hatırlamıyorum