yarencaliskan hoşbulduk ama inanın hiç alışamadım bide burda kimsem yok ya arkadaşım falan iyiyce bunaliorum öyle dedikoducu kadinlr varki anlatamam hiç biriyle muhatap olmak istemiorum benim oturduğum yerde İstanbul’da çok güzel komşuluklarim vardı semaver yakardik halı sererdik altimiza kapıya çok güzel ama burda öle bişi yok