ireemmtn29 benim 27 kasım. 5+1de gittik keseyi göremedik. 6+2de gittik vajinal bakmasına rağmen kese içinde yolk sac ve bebeği göremedi çok endişelendim. Pazartesi günü tekrar gideceğim inşallah her şey yolunda gider bebeği ve kalp atışlarını görürüm diye dua ediyorum her an. İlk bebeğimin kalbi atmadı düşük yaptım bu sebeple günlerim çok telaşlı geçiyor 😥