Hazal966 Esoli09 ben prego aldım. Mağazadan görerek aldım. Hafif ve sürebileceğim bir araba istyordum prego beklentimi karşıladı. Onun serilerine bakabilirsiniz
Didemcann Esoli09 prego Venüs aldım katlanması kolay hemde travel sistem ilk zamanlarda da kullanmaya uygun beğendim ben
gzdehlal-36 Esoli09 ben prego mios aldım marka yerli ve kaliteli fiyatları yılbaşından sonra baya artmış ama diğer modellerine de bunada bakmanızı tavsiye ederim
carpediemm1 Biz prego venus aldık katlama olarak pratik gerçekten ama henüz kullanmadık daha genel olarak çok beğenerek içime sinerek aldım. Tabi kullandıktan sonra daha net belli olur